Kungsberget(yy'

var skit tråk -.-'


Jag HADE ALDRIG I HELA MITT LIV ÅKT SKIDOR I BACKE o.O

Fast jag fick lite hjälp av min Idrottslärare, sen kunde jag åka lite bättre, sen när det var en halvtimme kvar av dagen i Kungsberget så åkte jag skit bra.
Elr jag åkte ju HALVA Barnbacken hela dagen
xD




MEN JAG E DUKTIG ÄNDÅ, för på bussresan hem sov jag nästan...
Fast asså vi tittade ju på film, ttyp I Robot

Den va fett flumm, och skiiit läskig, SERIÖST  robotarna ba ville vara taskiga elr ngt -.-'
JAG HATAR ROBOTAR, o spöken... :@




Men i vilket fall som helst så satt jag och Bea på övervåningen av dubbeldäckaren ;)
De va fett coolt, vi satt näst längst fram, och framför oss var det en trappa och framför den så var första raden, och jag o Bea hade ett bord framför oss, ett sånt man kan fälla ner, fast det bordet satt fast, och var stort...^^
iaf, jag och bea typ låg ner i stolarna och hade fötterna över bordet och ner så alla som gick i trappan fick typ ducka för fötterna, och mina fötter såg cp ut för dom hade ju typ SOCKOR på sejj....

HAAAHAHA xD

Kram Emma <3



Förlåt för flummtext O.o





Ingeborg ;) <3


Typ Tavas rosa jacka e de enda som syns(yy'  xD
www.Tavas.blogg.se




Haaha(yy'




barnbackeen xD


aja, de va lite bilder, orkar inte lägga in fler ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0