Ojj Ojj Ojj Ojj xD



Jag ska försöka sluta skriva "ja" istället för "jag" men de tar sån tid o skriva dååå...
För ja har börjat skriva "Ja" i skolan O.o


Och de e inte bra för mitt svenska betyg som ja gärna behåller(aa'

en failad & redigerad bild på Ponnyn Bella


PÅ sportlovet har jag vart i Hälsingland, från Fredag, då lovet började, tills Onsdag, då åkte ja hem :'D
Och jag har typ smsat HELA tiden
O.o



Igår typ kl 21.00 elr nåt bestämdes de att jag skulle sova hos Sanna^^
Så typ kl 11 gick vi och la oss, och ja tänkte Önska på tolvslaget nivet ;)
Asså 00.00 kan man ju önska...
och t.ex 13.13 kan man önska osv...
För då e båda siffrorna lika på varje sida :D





Men då missade jag det, så ja ba till Sanna "Nu ska jag vara vaken till 01.01 istället :) "
Sen när de var en halvtimme kvar så typ somnade jag.
Sen vaknade jag typ vid 03.00 och då smsade jag till Elin^^
Så smsade vi ett tag ;)

Så jag önskade 03.03, så ville ja önska 04.04 oxå(aa'
Så jag stannade vaken ett tag, men jag missade 04.04 för jag höll på me min mobil -.-'
Så jag försökte va vaken till 05.05 men de gick inte alls bra, men jag försökte iaf ;)











Nu sitter jag och redigerar bilder på Py som elin undrade om ja ville göra ;)
Fast ja redigerar lite egna bilder oxå(yy'

Så nu kmr lite bilder jag fotat och redigerat dåå :D
*Klappa häändernaaa*
©Emma Westerlund på ALLA bilder ;)



orkar inte ladda upp mer bilder ;)



Kram Emma


Kommentarer
Postat av: ellinor

skicka bilden till mig, asså den på bella :D

2010-03-06 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0